مسافر کوچولوی مامان و بابا

نی نی جیگیلی دخملیه.....

1392/10/23 20:31
نویسنده : مامان و بابا
364 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل خوشگل مامان و بابا سلام

امروز همه رو حسابی سوپرایز کردی....فدات بشم که مثه مامان و بابا سوپرایز دوست داری.

بالاخره بعد کلی انتظار امروز قرار شد بریم واسه سونو آنومالی و همزمان هم جنسیت نی نی صددرصد مشخص بشه.

وقتی رفتم واسه سونو به آقای دکتر گفتم که اجازه بده بابایی هم پیشمون باشه....از اونجا که خداروشکر همش دکترای مهربون به تور نی نی ما میخورن گفت مشکلی نیست...بابایی هم دوربین گوشی رو آماده کرد واسه فیلم گرفتن از مانیتور.

همینجوری که آقای دکتر داشت همه اعضای بدن خوشگلتو نشونمون میداد بابایی هم فیلم میگرفت.دکتر

ستون فقرات ،پاها و دستای کوشولوت،قلب که وقتی طپش رو دیدم انگار دنیا رو بهم دادن....اینقده خوشگل داشتی تکون میخوردی  عزیزکم که محو تماشات بودیم ....تا اینکه یه جمله دکتر من و بابایی رو به خودمون آورد.

بععععععععله نی نیتون دختره................من که هاج و واج موندم...بعدش همش میخندیدم....بابایی که نیشش تا بناگوش باز شده بود...اولین جمله ای که گفت این بود خدایا شکرت.

 

آخه سونوی قبلی که رفته بودیم دکتر گفته بود احتمالا پسر باشه.....ولی بابایی ناقلا انگار بهش الهام شده باشه همیشه تو حرفا و پیاماش که واسم میفرستاد میگفت پسملم که میدونم دخمله.....خلاصه حسابی سوپرایز شدیم.....دکتر هم شوخی میکرد میگفت خیالتون راحت ببین دخترتون یه گیره قرمز زده تو موهاش دامن هم پوشیده....داره با موبایل حرف میزنه ول کن هم نیست.

دخترکم واسمون زیباترین هدیه خدا هستی.....بابایی که از وقتی اومدیم خونه داره واست شعر و آهنگ دخترم رو میخونه......میگه فکرشو کن چه لباسایی واسه دخترمون میتونیم بخریم...چقده گیره و گل سر و....

از طرف خونواده من همه مخصوصا دایی حسین همش میگفتن کاش نی نی شما دختر باشه...آخه تو میشه سومین نوه از طرف خانواده من که الان میشی اولین نوه دختر....ولی از طرف خانواده بابایی دخترکم میشه 9مین نوه....اونا هم چون صدرا کوچولو به تازگی بدنیا اومده لذت دختر واسشون بیشتره.

قررررررررررررررربونت بشم که خودت میدونی چه جوری از دو طرف دلبری کنی.

دخترکم امروز 17هفته و 2روزته....ایشالا که همینجوری قوی و سالم تو دل مامای رشد میکنی و سرموعد میپری بغل مامان و بابا که حسااااابی در انتظارت هستیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سمی
25 دی 92 13:06
دخترطلای قند عسل...........ایشالا که سالم بپری بغل مامان و بابات و با شیرین کاریهات هر روز سوپرایزشون کنی.. ایشالا که اونقدر محکم و قوی بیای توی این دنیا... و شادترین زندگی رو واسه خودت دست و پا کنی که همچینننننننننننننننن دهن فلک باز بمونه..خوب ترین خوبها...تقدیم به تو ، که خوب ترینی....دخترِشایسه مامان و بابا
خاله شیرین
5 بهمن 92 19:22
الهی خاله فدای کنجد جون بشه که دخملی هستش امیدوارم سالم و سرحال و تپل مپل بدنیا بیای و تو زندگی ات موفق باشی فدای تو بشم
مرهم
24 اسفند 92 19:22
پس چرا دیگه نمیای پست بزاری؟