مسافر کوچولوی مامان و بابا

دخملی در هفته 34

1393/2/20 21:01
نویسنده : مامان و بابا
270 بازدید
اشتراک گذاری

همه کس مامان و بابا سلام

بالاخره امروز سونو شدم و دخمل خوشگلم رو دیدم...اول رفتیم پیش دکتر که معاینه کرد و خدا رو شکر همه چی خوب و نرمال بود بعد من اصرار کردم که واسم سونو بنویسه که ببینم خانم کوچولوم الان چقده وزن گرفته.

خلاصه بعد حدود3ساعت معطلی توی مرکز سونوگرافی نوبت من شد...البته تو هم از این همه یه جا نشستن مامانی حسابی حوصله ات سر رفته بود و هی ورجه وورجه میکردی.

نفسم اینقده خوشگل بودی وقتی خانم دکتر صورتت رو نشون داد دلم غش رفت واست...درسته که سیاه و سفید بود و خیلی مشخص نبود ولی مامانی با دیدن همینا هم کلی ذوق میکنه.

راستی خانم طلا وزنش خداروشکر نرمال بود ...وقتی بابایی وزنت رو دید کلی ازت تشکر کرد که آبرومون رو خریدیخندهخندونک

جوجو کوچولومون توی 33 هفته و 6روز وزنت 2300گرم بود.

ان شالله دخملم حدود 4هفته دیگه سالم و تندرست میاد بغل مامان و باباش.بوستا اونموقع هییییییییییی باید روزشماری کنیم.متنظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)